zondag 4 december 2011

Even voorstellen, en een warme mannenmuts

Dag allemaal,

Wat een leuk initatief zo'n online verzamelplaats voor breiende en hakende creatievelingen! Een poosje geleden meldde ik mij in een opwelling aan om mee te doen. Niet veel later lag er een uitnodiging in mijn inbox. En ik durfde 'm niet te openen.....Ik zag hier zoveel moois voorbijkomen...paste ik, als grotendeels autodidactisch,soms wat nonchalante freubelaar hier wel tussen? 'n beetje twijfel dus. Maar goed 't bloed kruipt waar het niet gaan kan, en de afgelopen weken heeft het haakvirus dan ook ongenadig toegeslagen. En, eigenwijs als ik ben, neem ik niet altijd de rust om een patroon van a tot z te volgen. Liever leer ik mezelf - met behulp van youtube- een nieuwe steek aan en begin te experimenteren. 
Na lang aarzelen heb ik toch besloten om de stoute schoenen aan te trekken en mijn experimenten met jullie te delen.

Ziehier dan ook een heerlijk warme mannenmuts die je in een avondje haakt. (Oh ja, ik hou ook altijd wel van snel resultaat. Projecten voor de lange adem hebben bij mij altijd de neiging ergens halverwege te stranden, laten we het een kwestie van ongeduld noemen.)



Poeh, een mens kan ook te openhartig zijn he, in plaats van mijn naam of zoiets begin ik gelijk met het opbiechten van mijn slechtste eigenschappen. Welnu, die kennen jullie dan alvast. Wil je nog wat meer weten? Kijk dan maar eens hier . Daar vind je trouwens ook het patroon voor deze muts al la Marieke

3 opmerkingen:

  1. Je schrijft in ieder geval heerlijk weg :-)
    Ik zal eens even op je blog gaan rondneuzen.

    En o ja, welkom hier! Leuk dat je zo'n lekkere warme muts komt showen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je muts!En natuurlijk pas je hier tussen al deze creatievelingen!Welkom op dit blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke, heel herkenbaar! Ik houd ook niet van grote projecten, vandaar de mutsen! ideaal voor wispelturige types zoals ik! Een muts duurt hooguit een dag of twee! Projecten van meer dan één week gaan te snel vervelen! En wil ik snel weer wat anders, leuk, je mannenmuts!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m