zaterdag 31 maart 2012

Een oud roze draad door mijn sprei (up-date ecosprei)


Toen ik het oud roze Bolletje kreeg,
  vroeg ik me af of ik deze ooit op zou haken!
Het was namelijk ongeveer zo groot als 5 bollen wol, genoeg voor een hele trui!
Maar het was mijn eer te na om het te laten zitten, 
dus had ik er mijn zinnen op gezet en na wat afwisseling,
 heb ik besloten om er een brede rand van te laten ontstaan
(dan was ik ook gelijk van alle oud-roze af, anders kwam het echt overal terug) 
Het was wel makkelijk want ik hoefde even niet na te denken...
en gisteren avond, terwijl ik heerlijk op de bank zat te kletsen met Irene,
had ik ineens het eindje in mijn hand! 
Ik was er even stil van!

Ik heb van de oud roze, welgeteld 8 toeren kunnen maken ! 
De sprei is nu op ongeveer 1 meter en 35 cm in het vierkant! 
Dank je wel gulle gever!



2 opmerkingen:

h&m