woensdag 2 mei 2012

Mario stoelkussentje








Een tijdje geleden kochten we een nieuwe bureaustoel. Ik vond eigenlijk niks naar mijn goesting. Ik zit graag zacht maar die normale bureaustoelen hebben een vaste zitting, niet ideaal hier in huis. Uiteindelijk gingen we voor een minder comfortabel maar makkelijk wasbaar exemplaar. 

Ik had hier zo nog een handig wigvormig kussentje liggen om met een rechtere rug te zitten. Saai zwart dus besloot ik er een leuke hoes voor te haken. Ik koos voor de paddestoel van Mario Bros, ideaal voor al die uren dat het in gebruik is tijdens het spelletjes spelen op de pc.




Het Thuisproject

4 opmerkingen:

  1. Wat grappig zo heb je wel een hele leuke stoel en ook nog lekker zacht!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ................Dat ziet er leuk en vrolijk uit!
    Groetjes,Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kussentje !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Heb je er een patroon van. Ik zoek eigenlijk nog kussens voor de banken van mijn tuintafel.

    Groet, Agnes

    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

h&m