woensdag 2 mei 2012

Slingeraapjes

Ondanks mijn drukke creatieve agenda en deadline (Lentefeest: bloemetjes haken voor de tafelversiering, uitnodiging nog steeds niet op de bus (gelukkig weet iedereen het al), bloemenslinger maken (met prachthulp van mijn grootste meid), kaarsjeshouders maken, bedankingskaartjes maken, 1/4 kleding is af, 2/4 bijna, 3/4 over de helft, 4/4 nog maar op het patroonpapier...), Poekieknuffel halverwege en nog een tweede in mind, .... heb ik me gisteren in het zonnetje en daarna onder mijn dekentje geïnstalleerd en deze slingermeid uit mijn haakpen getoverd...
Als je deze meid leuk vind, mag je altijd eens een kijkje nemen op mijn blog, omdat ik het zoooo superleuk vind in blogland geef ik haar weg ...

Uit 'Amigurumi & more' Hip Haken met Kookeridoo

3 opmerkingen:

  1. Het is een snoesje, ga gauw eens op je blog kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klein poepie, erg lief !!

    Greotjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wát een schatje zeg!
    Ik vidn hem echt heel lief...
    Ik ga ook op je blog kijken!!
    Tot gauw!
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen

h&m