zondag 22 juli 2012

E-reader hoesje gehaakt


Ja alles weer nieuw...
nieuwqe reader(helaas)en daarbij het hoesje van de gestolen reader proberen na te haken,
 want die vond ik toch wel iets hebben...
 Bovenstaande was niet zo netjes, als die ik nu heb gemaakt, omdat het eigenlijk een proeflapje was destijds om weer wat in het haakgebeuren te komen,maar iuk vond hem zo'n Oilily look hebben,dat ik hem toch wel heel erg mooi vond,al liep die wat scheef en was die nogal aan de slappe kant....
Tijdens het haken van de nieuwe mistte ik deze look...achteraf zie ik waardoor waarschijnlijk...de vogeltjes zitten op een geheel roze achtergrond,maar goed we kunnen de nieuwe reader weer netjes ingepakt meenemen, zodat er in mijn tas geen sleutelbos tussen het orginele hoesje en de reader kan komen waardoor er ??
krassen op het scherm kunnen komen

groetjes
Angeline

4 opmerkingen:

  1. It is so nice, especially the birds.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muy bonito Angeline!
    Beso desde Argentina
    http://norma2-siempreesprimavera-norma2.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is wel erg mooi en zo lekker fleurig en ja, een beetje Oilily look! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! doet me inderdaad denken aan oilily!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m