vrijdag 13 juli 2012

Tadaahhh...blub.blub!





Hier ben ik weer even Blub de vis!Zelfs mijn dochter(van 17!!!)reageert niet vaak op mijn haakwerkjes,maar vond deze blub de blije vis toch wel heeeel erg leuk toen ze gisterenavond thuis kwam en dit visje op t droge op de tafel zag liggen.....Hij was ook echt onwijs leuk om te haken,had er zelfs mijn leesbrilletje niet bij nodig(haaknaald nr.6)en hij was zo af!!!Love it...,hopelijk houdt mijn klein neefje Thijn(van nog geen 2 jaar)er net zoveel van als hij hem kado gaat krijgen eind deze maand als zijn broertje/zusje geboren wordt,zo niet dan kan hij hem altijd nog over doen naar hem/haar,ha,ha

                                       groetjes
                                      Angeline
                                   mijnplekkie









6 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is het geworden, deze wil ik ooit ook nog eens maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha die is leuk zeg, die ogen ... en die lippen, tis een zoenvis hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig leuk,heerlijk zomers en idd lekkere zoenlippen,haha,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat issie leuk geworden en zeker met die zoenlippen hahaha, echt grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige knuffel.
    Hij ziet er grappig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij/zij prachtig geworden. Ik denk dat hij ook wel op het droge kan aarden.....ha ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m