woensdag 29 augustus 2012

Hallo

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje hier mee op deze blog, en heb nu toch maar besloten om zelf ook te gaan bloggen.
Vorige week ben ik ook zelf een blog begonnen: illadi.blogspot.nl

Mijn naam is Diana, ik ben 40 jaar oud, en ben 5 jaar geleden begonnen met quilten. Aangezien ik het quilten  eigenlijk alleen met de naaimachine doe, was ik op zoek naar iets creatiefs dat ik ook gewoon op de bank voor de TV kon doen. Een jaar geleden kwam ik via mijn dochter in aanraking met Amigurumi beestjes.
Vroeger heb ik wel vaker gehaakt, en het leek me leuk om het zelf ook eens te proberen. Inmiddels heb ik al weer heel wat dingetjes gemaakt.
Regelmatig geef ik ook dingen weg, en dan vergeet ik er eerst een foto van te maken. Ik ben er nu achter dat ik met mijn telefoon ook redelijke foto's kan maken. Dus hoop dat ik dat nu vaker ga doen, en ze dan natuurlijk ook meteen op mijn blog, en hier ga posten.

groetjes,
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m