dinsdag 28 augustus 2012

Tunisch haken



Vroeger al veel gedaan aan tunisch haken en nu maasr weer eens opgepakt.
Direct met een moeilijkheidsgraad die ik graag uit wilde proberen.
ik heb een borduurpatroontje ingehaakt en erop geborduurd zoals je ziet.
het ingehaakte vind ik mooier alleen moet je erg opletten dat je de draden niet hard aantrekt zoals je ziet trekt het patroontje iets.
maar vond het resultaat toch grappig dus heb ik er maar een telefoonhoesje van gemaakt. Altijd leuk om te wisselen.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk en mooi!! nog nooit van gehoord... tunisch haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook idd nog nooit van gehoord van tunisch haken, maar ik vindt de telefoonhoesjes erg leuk!

    gr
    Tamara
    http://at-thekitchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super mooi geworden hoor. Wat knap dat je dat hebt ingehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke techniek hoor. Je haakt met een lange haaknaald. Op Google en YouTube is er genoeg over te vinden. Moet je maar eens kijken.
    Dé bassisten is niet moeilijk en kan je al leuke dingen mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig idee, om er een borduurpatroontje in te verwerken!
    Ik heb met tunisch haken steeds dat de rechterkant hoger wordt dan links, ik weet niet hoe dat komt :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Molleke, je vergeet dan aan het linkereinde een losse te doen voor je weer terug gaat.

      Verwijderen

h&m