maandag 27 augustus 2012

Vakantie

Net terug van vakantie en bijna weer aan het werk. Ik heb lekker veel gehaakt de afgelopen weken. Een dekentje voor Nepal, meer informatie vindt je op http://littleredhome.blogspot.nl/. Ik wilde eerst iets maken in Retro stijl, maar dat werd niet naar mij zin, dus toen maar weer overgestapt op de oude vertrouwde vormen van de granny square.
 

Daarnaast heb ik in opdracht, voor een collega, sleutelhangers gemaakt in Hollandse kleuren. Ik vind ze persoonlijk erg leuk geworden. Het zijn cadeautjes dus heb ik ook gelijk maar bijpassende zakjes gemaakt.


 
Ik heb ook nog 3 mutsjes gehaakt, maar daar moeten nog oogjes op. Wanneer die klaar zijn maak ik daar natuurlijk ook foto's.
Genoeg gedaan de afgelopen weken, maar ik wil nog wel even doorgaan. Jammer dat de plicht weer roept.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een creatieve activiteit!
    Het dekentje is erg leuk, daar zijn ze zeker blij mee (ik heb ook mee gedaan).
    De sleutelhangers zijn onmiskenbaar Hollands :-) Leuk gedaan, zeker met die bijpassende zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat leuk gemaakt allemaal!Ja ik heb ook heel wat geproduceerd tijdens onze vakantie,we hadden ook zo'n mooi weer(maar niet heus)Nu weer aan het werk en alles weer als van ouds dus gaat het produceren ook op een lager pitje...maar zolang we nog produceren gaan we gewoon door!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

h&m