maandag 27 augustus 2012

Wil dit even mededelen.....

Heeft wel even niets met handwerken te maken,maar voor nog meer onwetende zoals ik wil ik het hier toch even vermelden voor jullie:-)

Ik vind ze zoooo irritant de woordvertificaties die je bij sommige blogs in moet vullen!Ooit moet je ze verschillende keren opnieuw intikken doordat ze amper te lezen zijn....Zo bleek je dit ook op mijn eigen blog te moeten 'bewijzen'dat je geen robot bent....Flauwekul allemaal,dus eens even snel gekeken waar ik dat kon verwijderen!Dat kan door r-boven op ontwerp te klikken vervolgens op
l-onder instellingen,daarna ga je naar berichten en reacties bij woordvertificatie weergeven? vink je dan nee aan!

Dat maakt bloggen en reacties plaatsen toch een stuk aangenamer?!?!Of niet?;-)



 
Bovendien heb ik bij Wie kan reacties achterlaten? even iedereen aangevinkt,waardoor ook mensen die geen volger zijn,of een blog account hebben(zoals bijvoorbeeld mijn zus die me ook volgt)een reactie kunnen plaatsen als zij dat willen ja/nee.


                                   

8 opmerkingen:

  1. Heel goed! Ik vind het op zich nog niet eens zo erg om te moeten bewijzen dat ik geen robot ben maar het feit dat die verificaties soms echt compleet niet leesbaar zijn vind ik zo verschrikkelijk irritant. Alleen is het op de site van haakmaaraan nog niet verwijderd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind het ook irritant die verificaties! Op Haakmaaraan heb ik het nu gelijk eraf gegooid! dank je voor de tip. Had me niet gerealiseerd dat het er nog op stond...groetjes lindevrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, erg ergerijk... het weerhoudt me ook best om te reageren soms... (zoveel tijdverlies) wat fijn dat jij hier een tip van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het, soms begin ik aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed gelezen heb. Vaak onduidelijk en kost inderdaad te veel tijd. Ik ga ook snel kijken of het bij mijn blog ook ingetypt moet worden. Bedankt voor de uitleg. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angeline, hartelijk dank voor de tip en heb er meteen gebruik van gemaakt.Ik ben nu robotvrij. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip! Ik heb het meteen ook aangepast op mijn blog. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel irritant .. zonet ook meer dan een minuut met 1 zo'n ding zitten klooien. dan reageer ik liever niet ipv bij elk weer een minuut te verdoen,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m