zondag 27 januari 2013

Even een soort van voorstellen?

Dit bericht is het eerste bericht, dat ik hier op het blog plaats, maar het zal zeker niet de laatste zijn!
Ik ben Erika de Niet van 'Stitchee' 
en plaats hier wat ik meemaak, 
wat ik bedenk en welke leuke dingen ik zie,
 maak en hoor.

Is het trouwens niet onvoorstelbaar?
Gisteren zag het er nog uit zoals hieronder.


En nu is álle sneeuw alweer weg!
 Gelukkig hebben we er lekker lang van kunnen genieten.
Het blijft alweer langer licht buiten en 
we gaan weer uitzien naar de lente.
Ik tenminste wél.

Daarom organiseer ik .................................................een Voorjaarsswap.
Wie houdt er nu niet van het voorjaar?
Bloembolletjes boven de grond, jonge dieren in de wei, kuikentjes in de vijver en 's ochtends wakker worden 
door de fluitende vogels.
Heerlijk!!
Mocht je willen zien wat het inhoud,
 dan vind je op mijn blog meer informatie.

Morgen ga ik mutsen brengen naar Daniël den Hoed kliniek.
Ze waren super enthousiast met het initiatief. 
Ik hoop in de toekomst zeker nog meer te kunnen betekenen.
Deze keer waren het 15 mutsen, maar een  volgende keer hoop ik zeker het dubbele aantal te ontvangen.
Ik heb namelijk een blog waar opdrachten opstaan om te maken voor goede doelen.
De laatste keer waren het dus mutsen maken (breien, haken, vilten of wat dan ook) voor Daniël den Hoed.
De volgende keer is het doel knuffels maken of slingers.
Hier vindt je meer info.

Tot slot hier nog een schattig patroontje voor Valentijnsdag óf gewoon omdat die zó leuk is! :D


Graag tot een volgende keer!

Erika




1 opmerking:

  1. Dag Erika,

    Wat een geweldig leuke site.
    Nu ben ik recent begonnen met een webshop in gehaakte babykleertjes en accessoires. Zou u op uw blog mijn URL willen publiceren?

    Ik hoor het graag.

    Vr gr
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

h&m