vrijdag 7 juni 2013

Bijen meisje of toch iets anders...

Soms zit ik op een avond gewoon lekker te surfen op het internet. En dan kijk ik natuurlijk naar de prachtige amigurumi's die velen van jullie maken. Opeens kwam ik dit prachtige Bijenmeisje tegen. Ik was op slag verliefd. Het bleek een gratis patroon! Van net zo'n enthousiaste haakster als ikzelf. Gewoon zelf leuke ontwerpen maken en daarna gratis delen met anderen.
Ik was zo blij verrast dat ik contact met haar heb opgenomen. Ik heb haar gevraagd of ik haar patroon mag vertalen en delen met jullie. Al snel kreeg ik een reactie. Het mocht! Ze vond het zelfs een eer. Super gaaf!

Ik had, toen ik begon met haken al besloten dat ik geen bijtje wilde haken. Ik wilde met rood en zwart aan de slag. Dus heb ik er een lieveheersbeestje van gemaakt.
Zien hoe mijn popje eruit ziet? Of dit prachtige meisje maken?
Kom kijken op mijn blog. Fijn zonnig weekend allemaal!
Ami Fan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m