donderdag 27 februari 2014

Kussensloopjes, Uiltje vlieg uit en... meer!

Hallo allemaal!

Het mocht weer eens tijd worden. De zwangerschap brengt ook nesteldrang met zich mee... ik besteed veel tijd aan (plannen maken voor..) de babykamer en opruimen! 

Maar gelukkig ook nog tijd om te 
haken!
Mensen die me al een tijdje volgen, weten dat ik (uhum) nogal eens de neiging heb om aan verschillende projecten tegelijk te werken.
Maar dat houdt het voor mij leuk.

Ik heb nu de voorkanten van 2 kussensloopjes klaar. Een voor mijn dochter en een voor mijn zoontje die nog in de buik rond dobbert!



Nu alleen nog 2 lappen stof halen,
dan kunnen jullie het (ik hoop mooie;) resultaat binnenkort zien op mijn blog!


Dit uiltje vloog vorige week uit naar zijn nieuwe plek:
bij mijn moeder aan de sleutelbos.

Wil je meer lezen & zien, snuffel dan verder op:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m