vrijdag 21 februari 2014

Tutorial Granny Flower


Ik doe mee met de #crochetmoodblanket 2014 (dit is via Instagram).
Ik maak een deken van mijn favoriete Granny-Flower-Vierkantjes en haak elke dag een vierkantje (dat probeer ik althans...)
Sommigen van jullie vroegen om het patroon van dit vierkantje.

Ik ging op zoek naar de linkjes naar het patroon, het is immers een bestaand patroon, maar ik kwam erachter dat die patroontjes toch allemaal net iets afwijken van hoe ik ze maak. En ze waren ook nog eens in het Engels. En omdat ik het voor mijzelf eigenlijk ook heel handig vind om een complete beschrijving bij de hand te hebben, heb ik mijn eigen fototutorial ervan gemaakt.

Dus bij deze, ook voor jullie:



Klik op de foto of deze link voor de complete tutorial!
http://ellebel5.blogspot.nl/2014/02/tutorial-granny-flower.html


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m