zondag 17 augustus 2014

Fris begin

Heerlijk zo'n pauze.... 
Het geeft me altijd veel inspiratie.
Een zomerschoonmaak(op blogniveau) tot gevolg.

Afgelopen jaar (ik reken maar even van zomer tot zomer, net als de scholen) heb ik veel patronen ontworpen en gehaakt.
 Maar het is niet altijd even makkelijk 
om ze terug te vinden.
Het zijn er al 25 op Raverly en zeker nog 25 hier op dit blog.
 Alleen die op Raverly zijn omgezet in een pdf en dus makkelijk te downloaden. 
Dit jaar wil ik de rest ook omzetten. Maar dat kost tijd.

Om de patronen makkelijker te vinden heb ik een pagina met foto's gemaakt:
Hier zijn alle Raverly patronen terug te vinden. De overige staan nog in de zijbalk. 

Een nieuw jaar van haken.
Elk jaar verander ik iets. Vorig jaar gingen de patronen in pdf met standaard layout naar Raverly. 
En nu... een logo! Zie de banner boven mijn blog.
Ook op mijn patronen en mijn avatar zal je voortaan ook dit logo terugvinden!

Vind je ze niet leuk? 
Ik heb ze zelf ontworpen en uitgewerkt.

Ik heb nog meer aangepast.
Maar kom dan maar even op bezoek...
Tot ziens

AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m