zaterdag 30 augustus 2014

Haken op 3200 m hoogte

Vakantie is al even voorbij, maar het is zo heerlijk om nog even na te genieten met de foto's.

 Zeker op zo'n druilerige dag als vandaag.

Wij houden van wandelen.
 Dus dit jaar zijn we naar de Alpen gegaan.
 Met de rugzak de bergen in. 
En dan heerlijk genieten 
van een broodje boven op de berg. 
Vaak blijven we daar een poos zitten,
 als het weer het toelaat om te genieten
 van lunch en uitzicht. 

En als je dan uitrust en geniet is het ook lekker om een puzzeltje te maken of een boek te lezen.
 Maar mijn boeken zijn altijd zo dik en zwaar 
om mee te nemen.
 Dus dit keer nam ik mijn haakwerk mee de berg op. De bollen Scheepjes Larra (zie blogpost van voor de vakantie) gingen mee de berg op,
 samen met een haaknaald.
 De bodem van de tas had ik net die dagen ervoor afgehaakt. 
En nu kon ik beginnen aan het netwerk. 
En zoals je ziet... 
Haken kan echt overal!
 Ook op 3200 meter hoogte.

Heerlijk als ik deze foto's zie....even nagenieten....


De tas heb ik vandaag afgemaakt.
 Alleen de schouderband moet ik nog vastmaken
 en het patroon uitschrijven. 
Dus dit patroon kan binnenkort toegevoegd
 worden aan mijn patronen.
Eén keer geen amigurumi. 
Maar wel leuk om te haken.

Fijn weekend!
AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m