donderdag 25 september 2014

Handwerkmagazine met gratis patronen EN een patroon uit mijn boek



Het nieuwe Handwerkmagazine van Forte uitgevers is uit! Twee keer per jaar stellen ze dit mooie magazine samen met een voorproefje uit de nieuwste boeken. In het magazine vind je 8 gratis patronen, waaronder haakpatronen, bijvoorbeeld van de schrijvers van Haken en kleur.

Waar ik super trots op ben is dat een van de patronen van mijn nieuwe boek Vilt & vintage is opgenomen in het magazine! Mijn boek gaat dan wel niet 100% over haken, maar ik hoop dat ik het als deelnemer van Haak Maar Aan hier wel mag delen :) En een paar van mijn vilt-projecten bevatten wel degelijk gehaakte versieringen! Vilt & vintage komt uit in oktober (lees meer). Het gratis Handwerkmagazine kun je hier downloaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m