zondag 5 oktober 2014

Bever naar de fotograaf

Bever en Eekhoorn patroon


Ik heb jullie verteld dat ik enkele van mijn "lievelingen" naar een fotograaf heb gestuurd.
 Naast aap, schaapje Sammie is ook Bever 
daar ook op de foto gegaan.
Het is echt een geworstel om deze kleine knuffels mooi op de foto te krijgen.
 Ik heb veel van haar geleerd,
 over de belichting maar ook over de achtergrond. Vooral mijn witte beestjes zijn echt een ramp met die witte achtergrond. 
De timing van foto's maken hangt ook nog af van het weer buiten - ook al maak je ze binnen.
Maar Bever kijk nu eens hoe mooi het resultaat is. Bever krijgt vandaag echt een ere plaatsje
 hier op mijn blog.
 Nu moet ik het zelf ook nog maar leren....

Wil je deze bever ook haken?
 Of kom je even kijken naar de Eekhoorn?
Bezoek mijn blog voor het gratis patroon

1 opmerking:

h&m