zondag 17 mei 2015

Crochet Along 2015, week 19 & 20

Bij week 19 beginnen we aan de "interweave stitch"
En dat is een vrij pittige steek kan ik je vertellen.
Geen paniek, we hebben zorgvuldig  beschreven hoe je dit moet haken, met ondersteunende stap-voor-stap foto's 

KLIK om naar mijn blog te gaan waar je de beschrijving van week 19 kan downloaden



En zo door naar week 20,
Waar we nog een keer een Interweave steek gaan haken, maar dan net andersom.
Hierdoor krijg je een leuk "vlechtwerk" in je deken.

KLIK om naar mijn blog te gaan waar je de beschrijving van week 20 kan downloaden.



Ik geef toe.... het is een "rot" steek, vrij intensief om te haken.
Ik vind/vond dit de meest verschrikkelijke en moeilijkste steek van de hele deken....
Maar toch...., goed lezen, rustig blijven, nog eens lezen, stukje proberen, stukje uithalen, nog eens proberen en op een gegeven moment zit je dan opeens in de ~flow~ 
dat het lukt!
En misschien hééééééél stiekem vind je deze steek dan toch-wel-leuk om te haken.

Veel plezier en Succes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m