donderdag 7 mei 2015

Panda - all-in-one CAL


Ik heb even zin in een iets anders.... julllie ook?
 Een CAL.... op mijn blog.
 Maar geen dekentje... 
Wel een echte Amigurumi..... 
Dus je moet wel houden van een beetje gefreubel.
 De Panda is namelijk maar 12 cm van neus tot staart.


Via mijn blog en via Raverly kan je deelnemen. 
Vanaf  maandag 11 mei volgt er elke week
 een stukje van het patroon.
 Het is gewoon te downloaden in pdf
 en als je een Raverly account hebt,
 krijg je een melding van een update van het patroon.


Meedoen? Leuk! Wat heb je nodig?
Kleuren garen voor je panda beer. 
Meestal zwart en wit, maar ach ja... je bent zelf ontwerper.
 Dus een roze/witte of blauw/witte panda moet ook kunnen!. (halve bolletjes zijn ruim voldoende.
 Dus leuk voor je restjes.)
Ik haak met haaknaald 2,0 mm. 
Maar als je iets dikker katoen gebruikt moet je je naald aanpassen. 
Je knuffel wordt dan ook iets groter.
6 mm veiligheidsoogjes.
Borduurnaald voor het borduren van neusje.
En verder fibervulling voor de binnenkant.


Let op! Moet je een geoefende haakster zijn?
Nee, dat hoeft niet... 
er zitten alleen wel kleurwisselingen in het patroon. 
Ik probeer zoveel mogelijk met foto's
 duidelijk te maken of goed uit te schrijven, 
maar soms blijkt dit voor sommigen haaksters toch lastig.
 Op mijn blog staat onder tutorials een voorbeeld van kleurwisselingen.



ALL-in- one? Wat is dat?

Vind je het in elkaar zetten de vervelendste klus,
 ondanks dat je dan resultaat ziet?
Dit is een all-in-one patroon! 
Het enige wat er wordt geborduurd is de neus. 
De rest is allemaal gehaakt! 
Dus geen losse pootjes en oren.
 Alles haak je in elkaar... en je ziet er niets van.

Wil je dit ook een keer proberen? Doe dan nu mee!
Op 11 mei komt deel 1; het hoofdje met oren en nek. 
Op 18 mei komt deel 2: het lijfje en staart. 
Op 25 mei komt deel 3: de poten.

Ik ben benieuwd wie er mee gaat doen! 
Meld je aan op mijn http://cute-amigurumi.blogspot.nl/ of op Raverly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m