vrijdag 22 januari 2016

Een beetje nostalgie

In de winter als de kortste dag geweest is,
 maar het toch teleurstellend lang donker blijft, 
mag ik graag wat in huis rommelen.
 Weer orde scheppen in alle spullen,
 die er in de aanloop naar Kerst binnen zijn geslopen...


Deze Lange Lijs heb ik ooit voor oma gemaakt,
  toen ik ongeveer 14 was. 
Hij heeft tientallen jaren bij haar op de stoel ‘gehangen’ . Oma is over de 100 geworden.
 Nu is hij weer terug bij mij.
Onlosmakelijk verbonden met mooie herinneringen.

Wil je nog meer nostalgische handwerkjes bekijken

Geniet van het vooruitzicht op het weekend met waarschijnlijk voor jullie ook weer fijne handwerktijd.


Ik kwam ook langvergeten werkstukjes tegen.In de winter als de kortste dag geweest is, maar het toch tele
urstellend lang
donker blijft, mag ik graag wat in huis rommelen. Weer orde sche
ppen in alle
spullen die er in de aanloop naar Kerst binnen zijn geslopen.
Ik kwam ook langvergeten werkstukjes tegen

2 opmerkingen:

h&m