zondag 5 maart 2017

KNIT&KNOT


De Knit&Knot 
Brabantse Brei- en Haakdagen
de 3e editie
van 17- 18 -19 maart 2017
in de Koepelhal
direct achter het Centraal Station
in Tilburg

Het Thema is Cultuur & Creativiteit

Komen jullie ook naar dit leuke evenement?
Dit keer ben ik er ook aan de Bloggers/Vloggerstafel
te vinden op Zaterdag 18 maart 2017 vanaf 12.00
Mijn laatst gemaakte vloerkleed neem ik mee!
Ook nog andere gehaakte vloerkleden neem ik mee
en laat ik zien hoe ik die haak!

Weet je, wat nu zo leuk is?
 Ik mag 
2 x 2 VRIJKAARTEN WEGGEVEN voor 
de leukste en gezelligste 
Brei-en Haakbeurs
van Brabant!!!

Het enige wat je er voor hoeft te doen is een
leuke reactie achter te laten op Lindevrouwsweb
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2017/02/knit-brabantse-brei-en-haakdagen.html
Je hebt nog 3 dagen de tijd om dit te doen,
want dinsdagavond  7 maart 2017
maak ik de winnaar bekend!!!

Liefs Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m